sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

Viikonlopusta

Oon ollut ihan törkeen väsyny viime aikoina, ja oon nukkunu ylipaljon. Viikonloppuna Heidi tuli kuitenki pelastamaan kun kyläili meillä koko vklp:n. Oon ylpee itestäni, etten mässännyt mitään herkkuja vaikka oli kaveri yökylässä. Oon nimittäin herkkulakossa, kauankohan jaksan? =D

Lauantaina lähettiin shoppailemaan Veturiin, ja pitkästä aikaa löysin kaikkea kivaa. Oon pahoillani ettei ostoksista ole minkäänlaisia kuvia, mutta jokatapauksessa ostin koruja ja pari paitaa. Toinen on keltanen iso t-paita, jonka pinta-alasta lähti pois yli puolet kun leikkelin siitä mulle Slippery when wet -paitaa Bon Jovin keikkaa varten. 


En kyllä aio noita reikiä siihin tehä, joku roti sentään. Toinenkin paita oli napapaita (tuli ihan kesäolo!), vaikka se oli tarkotettu ihan normaaliksi. Se oli nimittäin lastenosastolta kokoa 128 =D no mutta, se näytti kivalta niin mikäs siinä.

Täs myö shoppailuvalmiina =)

Ihmeempää kuvasaldoa ei viikonlopulta ole, paitsi Veturissa otettuja kännykkäkuvia kahvinjuonnista. Aika oma perästä. 


Ja vielä teitä huvittamaan,
"Ai ottikse toisenki kuvan????" :


Viikonloppuna katottiin tosi paljo mm. Kissologyja ja kaikkee muutaki livekeikkoja. Oma lemppari bändeistä lavaesiintymisen puolesta on Stryper, jonka keikkaa vuodelta 1986 katottiin myös youtubesta. Kattokaa vaikka ite, eikö oo aika hyvä meno? 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti