sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

Autoterkkuja

Elämä hymyilee taas kunnolla =)
Perjantaina loppui koeviikko ja juhlistin asiaa itekseni ostamalla vihdoinki uudet farkut ja kengät. Kaikki mun vanhat tummat housut on mystisesti hajonnu ja nyt sain tilaisuuden ostaa oikeesti tiukat farkut. Kaupassa löysin just hyvät, napin sain just ja just kiinni ja olin tyytyväinen. Nyt on yks hyvä syy lisää pitäytyy herkkulakossa jonka tavotteeks asetin Kissin keikan, sitä ennen en syö mitään roskaa. 


Tässä ne mun ostamat kengät, ihan perus H&M kamaa mut tykkään koko ajan enemmän. Oon viime aikoina alkanu käyttää enemmän tasapohjasii kenkii ku aikoihin ja nää sopii tyyliin aika paljo paremmin kun Converset.

Kuvasta ehkä huomaa myös hienon taustan eli auton lattian. Ollaan just porukoiden kanssa ajamassa Turusta kotiin ja takaisin arkeen. 



Autossa on oikeestaan ihan kivaa kun ei voi oikeen tehä mitään järkevää niin tulee kuunneltua musaa ja tehtyä uusia löytöjä. Nytkin taustalla soi Quireboysien Homewreckers&Heartbreakers levy, sopii loistavasti tälläseen rauhalliseen sunnuntai-aamun automatkaan =)

2 kommenttia:

  1. Käy chekkaa ja jos dikkaat liity ihmees lukijaks(:
    http://rock-and-roll-my-life.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla lukee että "blogia ei löydy" ku meen tonne =/

      Poista