sunnuntai 12. elokuuta 2012

New day, new start

Heloou!

Elämä yllättää joskus. Jännää ajatella millanen oon ollu vaan vähän aikaa sitte, ja kuinka kaikki on nyt muuttunu, ainaki omasta mielestäni paremmaks. Uus alku elämässä, ja siks myös hyvä ajankohta vihdoinki alottaa kauan suunnitteilla ollut blogin pitäminen. 

Kuka mä siis olin?
Peruskoulua käyvä himourheilija. Joka päivä koulun jälkeen treenaamaa, syömää ja taas treenaamaa. Triathlon oli tuo kyseinen aikaa vievä harrastus (tietämättömille: se on uinti-pyöräily-juoksu peräkkäin). Kyllähän mä siitä ajoittain tykkäsin kovastikin, mut useimmiten treenaaminen oli pakkopullaa.

Sitte yks päivä mä aattelin et mitä järkee täs on? Oon viettäny ison osan elämästäni urheillen, enkä oo ehtiny elää. Mähän kuitenki oon pohjimmiltani teini ja haluun myös elää sen mukaa. Niimpä mä sitte käänsin kelkkani ja lopetin koko touhun. Nyt oon ollu kuukauden kuivilla, ja oon eläny enemmän ku monee vuotee. Oon saanu intoa soittaa bassoa (en tosin vielä hirveen hyvin =D) ja oon myös ollu paljo kavereitten kanssa. Kuunnellu musaa ja valvonu öitä. 

Kun mä reilu puol vuotta sitte täytin 15, mä sanoin itelleni: "Nyt mä oon 15, pakko pitää paras vuosi ikinä!" ja nyt mä pääsen toteuttaa sitä. Koska kerranhan vaa mä oon 15. Pahin teini-ikä, joten pitäähän mun saada olla teini. Ei tuu toista mahollisuutta.

Ja vaikka mä oon tän vuoden aikana muuttunu paljo, en mä voi tietää paljo mä tuun viel muuttumaa. Mut se on varma et tästä lähtien teen kaiken vaa niin ku ite haluun, en siten miten muut oottaa mun tekevän. 
'Cause any way I want it that's the way I need it!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti