tiistai 21. elokuuta 2012

Antakaa anteeksi angsti

Luoja mua auttakoo.......
Kuolen täällä väsymyksee..
Pahoittelut etten oo jaksanut kirjottaa vähää aikaa, osasyynä se että olin Ruotsissa neljä päivää enkä päässy koneelle. Mulla on nyt muutenki nii paljo stressiä ettei vaan jaksa mitää. Kehittelen kunnon postausta sitte loppuviikosta kun lähetään Turkuun ni autossa on aikaa tehä.

Mutta siis mua stressaa lukio just nyt ihan sairaasti, en tiiä ehkä mä vaa ajattelen asiat liian vaikeesti. Mut koko ajan on olo ettei oo aikaa mihinkää, ja sitte ei viitti alkaa tekemää mitää. Ja tällänen ajattelu on ihan perseestä koska silloin ei saa mitää aikaseks.

Ja pahin seuraus mun stressistä on se, että hiukset tippuu päästä. Oon oikeesti huomannu et aina ku stressaa ni tippuilee hiuksia enemmän ku normisti, mikä on ehkä maailman hirvein asia. Koska hiukset on elämä.

Ja ihmeellisintä on että väsyttää, mutten jaksa nukkua, ja tekee mieli valvoa kaikki yöt kokonaa. Oon nykyää ihan yöihminen. Se ois muuten iha jees, mutta koulu ei tykkää tästä rytmistä.

Eli en tässä enempää ala valittamaa, pahoittelen tän postauksen angstisuutta =D Mut joo ei tässä voi muuta ku kuunnella biisejä jotka auttaa täs mielentilas. Alla loistava esimerkki.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti