tiistai 1. tammikuuta 2013

joulusynttärituusivuosi

Hei vaan kaikki! 
Vaikka siltä on ehkä viimeaikoina blogin perusteella vaikuttanu, ei, en kuollu maailmanlopussa enkä uuden vuoden raketteihin. Oon vaan ollut tosi busy. Sain koko jouluksi mitä parhainta seuraa, enkä viittinyt viettää aikaani niin paljoo koneella. Pahoitteluni.

:3

Joulu oli kiva. Jouluruuat oli yllättävän hyviä. Ja sain ihan liikaa lahjoja. En mä oo ollu niin kiltti. 

"It's my supersweet sixteen party!"

Pari päivää joulusta viettelin sitte sweet sixteen partyjä. En mä oikeen osaa olla 16. Oon varmaa aina henkisesti 15. Aina pienenä mä mietin, et ois tosi jees olla 15 "kun ne on niin vanhoja" ( :D ) muttei kuitenkaa vielä aikusia. Nyt se on sit ohi. Ikäkriisi iskee, yhy.



Uus vuos meni sitte Helsingissä. Senaatintorilla oli jonkun verran tungosta. Olihan sielä vähän eri meininki ku Kouvolassa. Kivahan seki oli kokea, vaikkei parin tunnin seisoskelu vesisateessa ollu ihan sitä mitä toivoin. 

No nyt kuitenki toivottelen vielä kaikille lukijoille hyvää uutta vuotta! 
Mä yritän uudenvuodenlupauksena kirjotella mahollisimman usein tänne =)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti