torstai 1. marraskuuta 2012

Long cold winter

Niin mä oon vannonu viikosta toiseen et "Vielä on kesä. Vielä on kesä. En kyllä käytä lapasia. Tääl on viel ihan lämmin." Ja tänä vuonna talvi päätti sitte tulla aikasin. En halua, en tahdo. En siis todellakaan oo talvi-ihmisiä. Kaikki vaan on niin paljo vaikeempaa. Pitää pukee hirveet kerrokset vaatetta kun lähtee ulos, pyörällä on vaikeeta kulkea, iltasin on kylmä mennä nukkumaa, kun lakanat on kylmät, ja aamusin on kylmä nousta pois lakanoiden välistä. Ainut hyvä talvessa on se, että kahvi on vieläkin ihanampaa.

Viime kesä oli kyl tosiaan aika jees, tuli tehtyä kaikkea kivaa, sekoiltua, naurettua, käytyä keikoilla ja vaikka mitä mukaisaa. En vaan haluis päästää irti, koska talvi pilaa aina kaiken. En tykkää yhtään, mutta onneks muistot on aina jäljellä, ja vielä paremmat suunnitelmat ens kesäksi. Silloin teen kaiken triplana!






Joskus vielä mä muutan jonnekki missä on aina kesä. Jos tekee mieli lunta niin lähden lomalle. Näin mä päätin jo monta vuotta sitte, ja samaa mieltä olen vieläki. Siihin asti en voi ku tyytyä pitkiin talviin ja kesän odotteluun. Kai se on vaan pakko vihdoinki ottaa talvitakki ja villasukat käyttöön, ja toivoa, ettei tänä vuonna olis yhtä kylmä kun vuos sitte!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti