sunnuntai 18. marraskuuta 2012

Haaste

Ihan tähän alkuun, että en tiedä miks tää on nyt tän näkönen, koitan selvitellä asiaa =D


SÄÄNNÖT:

1. Kerro 11 asiaa itsestäsi.
2. Vastaa haastajan 11 kysymykseen.
3. Keksi 11 uutta kysymystä.4. Haasta bloggaajia, joilla on alle 200 lukijaa.

5. Kerro bloggaajille, että olet haastanut heidät.Anteeks nyt van kaikille, mutta en millään jaksais alkaa keksimään ite mitään, joten oon tylsä enkä jatka tätä eteenpäin, vastailen vaan näihin itse saamiini juttuihin.


11 asiaa minusta:

1. Mulla on viha-rakkaus-suhde ruokaan. Rakastan kaikkea, mikä vaan kelpaa syötäväks, mut kääntöpuolena ruuasta lihoo. En osaa ottaa vaan vähän, eli joko syön ihan älyttömästi tai sitte en yhtää.

2. Oon addiktoitunu facebookista. Se on aina päällä, vaikken tekistkään sielä mitää.

3. Oon myös erittäin addiktoitunu hiuslakasta ja kaikesta muusta mitä hiuksiin voi tunkea. En tykkää yhtää siitä tunteesta ku hiukset on puhtaat, koska ne tuntuu silloin nii ohuilta. Tykkään myös eri hiuslakkojen hajusta.

4. Oon fanityttö. Sanokoot kuka vaan, mitä tahansa, mut mun mielest siinä ei oo mitää vikaa. Jos saan keikoilla lavalta jotain krääsää, ni kiljun ihan innoissani ja keräilen kaikkee turhaa fanikrääsää.

5. Oon aina haaveillu et joku päivä karkaisin kotoota, lopettaisin koulun, asuisin puskassa ja keplottelisin jotenki ulkomaille. Oon aina kuitenki päätyny siihin tuloksee et voi olla parempi olla kokeilematta.

6. Tää kuulostaa ehkä tosi pinnalliselta, mut mun mielestä bändit joiden jäsenistä vähintään yhdellä on permanentti, yksinkertasesti kuulostaa paremmalta ku muut.

7. Tykkään asua Kouvolassa, mut pari asiaa ärsyttää. Kirpputoreilta ei löydy täällä mitään, ja kaikki kaverit aina kertoo miten ne on jostain muualta löytäny kirppareilta vaikka mitä kivaa. Täällä ei myöskään näytetä kaikkii leffoi teattereis, mikä ei oo kivaa. Nii ja keikoille on myös aina pitkä matka.

8. Tykkään matkustella tosi paljon (kukapa ei). Ranta- ja kaupunkilomat on molemmat mieleen. Jenkeissä en oo vielä päässyt käymään, mut sinne tahdon enemmän ku mitää muuta.

9. En kato telkkarista muita sarjoja kun Salkkareita. Siihin menee liikaa aikaa, ja jos tekee mieli kattoo telkkaria ni katon sieltä sitte jotain random master chefejä. Leffoja tykkään kyl kattoa tosi paljo.

10. Haluisin elää 80-luvulla. Mua ei haittais ollenkaan ilman kännyköitä tai tietokoneita eläminen (eipähän olis facebook-addiktiota), ja pääsisin kattomaa mahollisesti joitaki bändejä ilman et jäsenet on eläkeikäsiä.

11. Oon koko tän kirjottamisen ajan miettiny et miks hitossa täs pitää olla 11 asiaa, miksei 10? tai 15? Ei oo nyt mitää logiikkaa tässä =D



Kysymykset minulle:

1. Mihin olet tyytyväinen elämässäsi?
Vaikee kysymys, olis niin paljo helpompi sanoo mihin ei ole. Yks tyytyväisyyden aihe olis varmaankin se että sain töitä. Onhan se kiva kun saa vähän extra-rahaa käytettäväks, olis muuten voinu jäädä Kissin ja Bon Jovin liput ostamatta.


2. Miten sinut saa hymyilemään varmasti?
Mikä tahansa yllätys pistää hymyilemään. Ei niinkään se sisältö, vaan ajatus siitä että joku haluaa mut yllättää ja nähdä vaivaa. 

3. Jos saisit 3 toivomusta, mitkä ne olisivat?
1. Ettei tarvis nukkua.
2. Että ruoka ei lihottais.
3. Että oisin aina nuori.

4. Muuttaisitko jotain itsessäsi? Miksi? (hiukset, ulkonäkö, tyyli, luonteenpiirteet)
Sanoin aina joskus, että jos oon aikuisena rikas, leikkautan mun leuan. Vaikkei se vieläkää oo ihan mun mieleen mut nykyään oon sitä mieltä että mitä sitä turhaan muuttamaa ku mä oon millanen oon. Jos joku ei tykkää niin ei oo mun vika. Hiukset vois olla kyllä paksummat mut sille nyt ei voi tehä enempää kun mitä jo teen.

5. Hyvän ystävän 3 tärkeintä luonteenpiirrettä?
1. Ehdottomasti luotettavuus. Ei kukaa jaksa jos toinen lupailee ja sitte tekeeki jotain aivan muuta.
2. Ystävän pitää olla myös auttavainen, ei saa jättää toista pulaan.
3. Huumorintajun pitää olla samanlainen. En vois olla pitkää ihmisen kanssa joka ei tajua mun (hyvin hyvin hauskaa) huumoriani =D

6. Miten tykkäät viettää aikaa yksin? Miten rentoudut?
Musiikin kuuntelu yksin on mahtavaa, kun voi ajatella biisien sanomaa ihan rauhassa ja verrata omaan elämäntilanteeseen. Elokuvia on myös joskus kiva kattoa yksin, varsinki kauhuleffoja yöllä peiton alla. Mikään ei oo parempi rentoutumistapa kun lysähtää sängylle datailemaa tai kattomaa telkkaria lasi Pepsi Maxia kädessä.

7. Entäpä miten hyvän ystävän kanssa?
Leffat on kavereittenki kanssa tosi jees, varsinki komediat. Toisaalta kavereitten kanssa ei ees tarvi tehä mitään, jos on hyvä ystävä, niin hauskaa on jo se kun istutaan paikallaan ja jauhetaa jotain mitä kukaa muu ei ymmärtäis.

8. Miksi olet/Milloin olet viimeiksi ollut ylpeä itsestäsi?
Varmaan kesällä 2011, kun harrastin vielä kunnolla triathlonia ja meni kisoissa hyvin.

9. Mikä on romanttista mielestäsi?
Mie tykkään kaikesta kliseisestä höttö-iloveyou-löllöttelystä. Punaset ruusut ja kynttilät ja kaikki sanallinen söpöily<3

10. Mitä kolmea asiaa ilman et voi poistua kotoa?
Kännykkä, avaimet, lompakko, voiko olla tylsempää vastausta?

11. Suurin joululahja toiveesi?
Porukat on luvannu ostaa mulle bassovahvarin. Saa nähä mitä sieltä sitte tulee =D

Tähän loppuun vielä aattelin laittaa musaa, mahtava biisi, tuli mieleen tosta ikuisesta nuoruudesta:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti