torstai 28. helmikuuta 2013

Lomakuulumisia

Hiihtoloma on nyt hyvässä vauhdissa ja pakko myöntää että vähän pelottaa kouluun meno. Oon laiskistunu näitten muutaman päivän aikana jo ihan tarpeeks.

Loma alko Tukholman visiitillä, Viking Linella päiväksi maihin. Olin oottanut sitä tosi pitkään, koska "ulkomailta löytyy aina ihan liikaa kivoja vaatteita". No, löysin yhden paidan, senkin laivasta. 


Oon niin pitkään ettiny valkosta paitaa mis on tollanen kaulus. Tunnen itteni nyt ihan Yngwie Malmsteeniks.


Tosiaan muita ostoksia en sillä reissulla tehnyt, mikä tosin oli ihan hyvä koska yritin säästää rahaa. Mitä varten? Ostin uuden rakkauden. Oman kullan. Mun baben.
<3

Ps. pahoittelen näitä peilikuvia... =D

Oon nyt hiplaillu mun rakastani liikaa ja sormet on jo verillä. Rankkaa.

Hyvää kevättä sitte vaan kaikille!


2 kommenttia:

  1. sul on tosi nasta blogi vihdoin löysin blogin joka on just mun tyylinen(:
    PS:sul on ihanii vaatteita mist löydät ne?(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitoksia ihana kuulla =) Vaatteita ostan suurimmaks osaks ihan näistä perus kaupoista, eniten ehkä H&M:stä, usko tai älä. Sitten on näitä satunnaisia kirpparilöytöjä mistä milloinki sattuu =)

      Poista