torstai 6. joulukuuta 2012

Joulu sitä, joulu tätä

Joulu alkaa tosiaa lähestyä. Mä en oikeen osaa päättää, oonko innoissani, vaiko en. En vieläkää tykkää talvesta. Hyi. 

Joulukausi on nyt kuitenki avattu luokan pikkujouluilla viime viikonloppuna. Muistin taas, kuinka tonttulakkeja on kiva pitää. Oon vielä niin true rokkari, että mun tonttulakki on revitty ja kirjoteltu täyteen tussilla. Aika heviä. 



Pikkujoulujen ja lahjojen lisäks (oho, kuulostanpa pinnalliselta) joulussa parasta on joulupiparit! Ja vielä parempaa, taikina. Oon tähän mennessä syöny taikinaa jo varmaan kolme kiloa. Piparkakkutalo on myös aina pakko tehä. Viime vuonna tein Kissin Love Gun -lavarakennelman, tänä vuonna oli vuorossa Poison. Suunnitelmat aina näyttää tosi hienoilta mun mielessä, mut sitte se lopputulos onki vähän erilainen. No mitäpä tuosta.

Nothin' but a good time

Nyt kuitenki jään viettämää itsenäisyyspäivää hyvinkin isäinmaallisissa oloissa lukemalla mun parapsykologiasta kertovaa kirjaa ja kuunnellen tätä:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti