torstai 7. elokuuta 2014

Michael Monroe Tykkimäellä

Vau, tänään tunsin taas pitkästä aikaa olevani oikeesti minä.
En oo kesän ja auringonpalvonnan välissä kiinnittänyt aikoihin oikeesti huomiota vaatteisiini.
Tänään sitten tuli laittauduttua vähän, koska suuntana oli Michael Monroen keikka Tykkimäellä.
Ette uskokkaan, kuinka ihana oli pitkästä aikaa laittaa buutsit jalkaan,
tupeerata hiuksia ja meikata kunnolla<3


Itse keikkahan oli tietenkin aivan loistava.
Mun on pakko myöntää, etten ole ikinä ollut mikään "oikea" Hanoin tai Monroen fani, mutta
arvostan jätkiä kyllä koko sydämestä. Lavalla soitti viisi pesunkestävää ammattilaista, ja
epäilen, että kenelläkään on vastaan sanomista. 

Keikan jälkeen törmäsin yllättäen Ellaan ja Taijaan, jotka olivat Helsingistä tulleet tsiigaamaan keikkaa.
Oli ihan älyttömän kiva nähdä vihdoin, terkkuja sinne siis! :)

Pääsin myös kuvaan Sami Yaffan kanssa<3 
Olin ikionnellinen, koska Sami vaan on aina ollut mun suosikki.

Taija, Sami ja Ella


Ja ihan privatenaki pääsin kainaloo <3

Oli siis ihan älyttömän kiva päivä, vaikka aamu lähtikin vähän hitaasti käyntiin.
Ja ainii! Saatiin Riikan kanssa uusi biisikin tänään kasaa, tykkään ite ainaki
tosi paljon, pääsisittepä tekin kuulemaan mahollisimman pian!

2 kommenttia:

  1. Aa, olet todella kaunis noissa kuvissa!! :) Ja olen kateellinen, et pääsit Samin kanssa kuvaan, se on ihteniki lemppari ollu aina :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi voi kiitos<3 Ja niii eihän Samista voi olla tykkäämättä :3

      Poista