torstai 13. helmikuuta 2014

Penkkarit!

Viimiset pari päivää on ollut suht rankkoja,
aikalailla tullut vaan lagailtua.
Ajatukset ei oikeen pysy kasassa kaiken jälkeen.
Onneks tänään oli penkkarit, ja saatiin lainata
naapurilukion liikkasalia, jotta saatiin katottua abivideot ym.


Teki kyllä niin hyvää nauraa kunnolla abivideolle,
ja vielä opettajien videolle jopa enemmän.
Karkkia tuli taas syötyä oikeen kunnolla,
pitkästä aikaa.
Vaikka olin ajatellut, etten anna kenenkää tuhria naamaani
huomisten tanssien takia,
näinhän siinä kävi taas:
Mun Tsirbuli<3


Lähettiin sitte lainakoululta oottelemaan ulos abikulkuetta, ja tuli kujettua
oman koulun kautta.
Olihan se vähän surullinen näky...


Kuitenkaa en ehtiny kovasti keskittyä mihinkään, koska mun kengät hajos.
Siis kumpikin. Ihan kunnolla.
Pohjat lähti irti.... :D
Niimpä mä talsin hetken aikaa ilman kenkiä, koska niillä rikkinäisillä oli 
oikeesti tosi hankala liikkua.
Mentiin porukalla H&M:ään ostamaa mulle jotkut toiset että pärjään loppupäivän.


Olihan se pakko ikuistaa: kenkäostoksilla ilman kenkiä!


Tälläset pienokaiset tarttui siis mukaan. 
Ei toi nyt ihan turha ostos ollu, kyllä näitä kelpaa käyttää muutenki!
Ainut mikä tässä koko kenkähässäkässä mua nauratti oli se,
että just eilen ehin ostamaan lohtukengät tulipalossa menneiden kaipauksessa.
(jotka muuten saatiin pelastettua, ja laukku kanssa!! Halleluja matikanluokka ja kivat palosedät!!)


No, ompa taas kenkiä.....

Tosiaan kenkäepisodin jälkeen lähdettiin kattomaan abikulkuetta.
Oli jotenki niin koskettavaa nähä meidän koulun abien yöllä väsäämät kyltit.
Alkuperäset kun siis paloivat.

Kouvolan Yhteiskoulun Lukio

Kylypahka

Ja tottakaihan sielä oli vielä
"Suomen kuumin koulu" :D

Jäi niin hyvä mieli päivästä, 
nyt vaan innolla odotan huomista.
Tällä viikolla ei oo oikeen ehtinyt ees aattelemaan vanhojen tansseja,
nyt vasta iski oikeesti, että jes, nehän on huomenna!
Palailen siis asiaan ehkä jopa järkyttävien kuvien kanssa
(mulla on prinsessamekko!!)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti