perjantai 10. tammikuuta 2014

Vihdoinkin aleihin

Eilinen videopostauksen teko oli tosi jännää!
Oon tosi ilonen, kun sain kivoja kommentteja ja video otettii ilmeisesti ihan hyvin vastaan.
Voin siis jo nyt luvata, että videoita tulee lisää jossain vaiheessa!

Tänään on ollu jotenki hirveen nopee päivä. 
Tuntuu, etten oo tehny yhtään mitään, ja kohta on jo ilta.
Ehin kuitenki alennusmyynneissä pyörähtämään,
nyt ku vielä kerkesin.
Löysin aivan ihanan paidan Ginasta puoleen hintaan!
Se on siis musta, vyötäröltä tiukka, ja sitte alaspäin löysenee siten, 
että toinen puoli jatkuu toista pidemmälle.
Mulla oli kuva, mutta jostain syystä se muuttuu ihan hassuks
kun koitan lisätä sitä bloggeriin....

Sen lisäks löysin tekonahkasta tehdyt shortsit!
Muistan joskus ettineeni sellasia, mutten löytäny mitään käyttökelposia.
Nää kuitenki sattu vaan kohalle Seppälästä ja vielä -70%!


Siihin jäi mun massiiviset ostokset tällä kertaa, mutta oon onnellinen :)
Pieni shoppailu oli niin tarpeen, koulussa on ollu nimittäin kunnon hässäkkää.
Tiukka lukkari nyt ei oo uutta, mutta sen lisäks on vielä muitaki kouluprojekteja.
Ens viikolla pitäis olla biisit keikkakunnossa, kun bändikurssin keikka lähestyy,
ja oman koulun lisäks soitetaan ens viikon torstaina kauppakeskus Veturissa.

Eikä tämä vielä mitään :D
Meidän koulun musikaali lähestyy hirveetä vauhtia, ja paljon on vielä harjoteltavaa.
Eilisissä treeneissä mulle sysättiin mikki käteen että laula siitä,
niin todellisuus iski että on vielä hirveesti tekemistä!
Mainostan nyt kuitenki että kaikki vaan kattomaan 18.-22.2. !
Täst tulee ihan hauska! :D


Tähän loppuun vielä vähän päivän asua!
Jonku kyl sietäis ampua mut näitten mun kuvien kanssa,
tuntuu etten saa blogiin yhtäkään kunnollista kuvaa
(jos siis ylipäätään saan kuvia tänne...)




Kivaa viikonloppua kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti