sunnuntai 12. tammikuuta 2014

Ponytail

Oon ollu viimepäivinä radikaalilla mielellä,
oon pitäny hiuksia kiinni.
Muistan kerran pitäneeni ponnaria koulussa joskus viime keväänä,
muuten lähinnä treenatessa ja nukkuessa vaan.
Mitä mieltä ootte?


Oon myös ihan rakastunu huulipuniin!
Kävin tänään ostamassa elämäni ensimmäiset omat huulipunan ja rajauskynän<3
Aikasemmin oon ollu hirveen varovainen käyttämään punaa, 
kun oon aina pelänny että se lähtee huulista enkä huomaa.
Toi uus on Rimmeliltä, ja pysyy ainaki tosi hyvin!
(ei siis ole tuo mitä mulla on noissa kuvissa)

Löysin tänään myös vielä alennusmyynneistä itelleni kengät.
Olivat Anttilassa puoleen hintaan, eikä maksettavaa jääny ku 20e.
Ajattelin, että sääli kun tein sen videopostauksen kengistä, 
enkä saa enää lisättyä siihin uusia kenkiä :(
Mut ehkä teen joskus 2. osan, jos näitä jalkineita ilmestyy tätä tahtia ;D

Huomatkaa seksikäs huppari
Jo edellisessä postauksessa valitin mun kuvista, ja tänään tyydyin ihan vaan 
tietokoneen kameraan, ei jaksanu stressata.
Kuitenki, oon nyt päättäny ostaa vihdoinki paremman kameran.
Jonkun suht edullisen järkkärin aion ostaa,
  toivottavasti auttaa edes vähän tässä mun kuva-ahdistuksessa.
Mahdollisesti ens viikolla sen haen,
ja aattelin kuvailla seuraavaa videopostausta sitten kun sen saan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti