lauantai 28. joulukuuta 2013

Juhlien jälkeen

Nyt on siis joulu ja synttärit onnellisesti ohi.
Viimiset kavereista lähti vähän aikaa sitte, ja hyvä mieli, kun on ollu niin kivaa,
mutta toisaalta helpottaa kun nyt ei "tarvi" juhlia enää.
(paitsi uutenavuotena)

Kaikissa muissa blogeissa on hirveen hienoja kuvia ja kollaaseja joululahjoista, mutta mä sain niin paljon kaikkia "järkeviä" lahjoja, kuten astioita, urheiluvaatteita ym, etten viitsinyt niitä alkaa erityisemmin kuvailemaan.

Ja nyt tuli eteen ongelma myös muita kuvia lataillessa,
oon nimittäin taistellu parin kuvan kanssa koko päivän, enkä jaksa alkaa samaan rumbaan mun huonojen lahjakuvieni vuoksi enää.
Anteeksi olen huono bloggaaja.

Sain kuitenkin siis lahjaksi myös Aerosmithin vinyylin, Bedheadin hiusmömmön (en vieläkää oikee tiiä mikskä sitä pitäis kutsua), ehkä maailman hienoimmat alkkarit joissa on leopardin kuva, sekä Seppälästä himoitsemani tekoturkispuuhkan.

Joulussa ja synttäreissä on kivaa se, että nyt kun oon innostunu leipomaan, sain leipoa oikeen olan takaa!


Sukulaissynttäreille leivoin tollasen lakritsijuustokakun, ja pakko myöntää et oli aikas hyvää!
Sulatin lakritsia kerman sekaan ja vaahdotin sen tota keskusosaa varten ja jo se kerma oli niin hyvää, että olisin voinu syödä sen sellasenaan!
Resepti löytyy tästä.
Suosittelen koittamaan!

Tän lisäks leivoin pikkupikku marianne-cupcakeja!


Ja laipomisessahan parasta on mikä?
SYÖMINEN ;)

Jouluinen meikitön minä :)

Mulla oli myös täksi päiväksi kavereille erilainen kakku, mutta sekin hukkui kuvasähläyksessä.
Nyt enää odottelen, että alkais nukuttaa ja pääsis nukkumaan, ootan nimittäin jo ihan innolla tän kaiken syömisen ja juhlimisen jälkeen treenaamaan pääsyä!
Nyt on nimittäin motivaatiotaki, tangolla alkaa näkyä pikkuhiljaa edistystä ;)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti