sunnuntai 15. joulukuuta 2013

Helsinkiiii

Mun piti kirjottaa postaus Helsingin matkasta joskus pari viikkoa sitte.
Olin siis Heidin kanssa kattomassa Reckless Lovea Nosturissa.


No, koska oon kirjottamisessa näinkin hidas, oon kerenny Helsinkii jo uudemman kerran tässä välissä.
Eilen tosiaan lähin kohti Stadia lapsuudenystävän Moonan kanssa.
Tarkotuksena oli ihan vaan shoppailla ja pyöriä keskustassa.
Kulutettii kuitenki kaikki rahamme jo niin nopeesti, ettei meillä ollu enää mitään tekemistä,
niin lähdettiin Heidin ja Tiinan matkaan Ruohis Rockiin.

Moona ja minä ja hämärtyvä Ruoholahti<3
Oli kyl tosi ihana nähä kaikkia ihmisiä ketä kerettiin ennen ku piti juosta viimiseen junaan
(joka muuten lauantaisin lähtee jo 20.12!!).
Mulle jäi koko päivästä niin hyvä mieli, koska kaikkien ihanien ihmisten lisäksi jäi vielä hirmunen 
materialismionnellisuus.

Vaikka suurin osa rahoista meniki joululahjoihin, sain kaikkea ihanaa itsellekin.
Monkilta löysin iiiiihanan mekon -75%, jolloin hintaa jäi 10e.
Lisäksi ostin sieltä sellasen mustan tiukan t-paidan/topin.

Olen päätön koska kuva otettu aamulla
Tässä vaiheessa olin jo päättäny, että tällä reissulla en kenkiä osta.
Mut hei, oisko näille voinu sanoa "ei", kun oli vielä 60% alennuksessa?


Ja kun mulla ei oo edes punasia kenkiä, niin toi oli ihan oikeutettu ostos!
Tosiaan joululahjoja tuli ostettua kans ihan olan takaa, 
ja kaikki tää johti siihin, että mun Visa Electronin päiväsaldo sano poks.
Olin siinä vähän ihmeissäni ku olin junalippua ostamassa, eikä kortti toimi vaikka rahaa oliki vielä :D
Onneks Moona pelasti mut ja sain vielä samaan velkaan matkaevästäki<3



Ja jeee oon ihan kikseissä Aerosmithin keikasta, ja tost "uudesta" levystä kun vihdoin oon saanu aikaseks kuunnella kunnolla.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti