sunnuntai 10. marraskuuta 2013

10/11/2013

Heloou !
Taas olis ollu useemman kerran asiaa postattavaksi, mutten vaan ole saanut aikaseksi.
Mun pitäis varmaan alkaa vaan taas opettelemaan tätä.

Viime lauantaina (siis viikko sitte) meillä oli kavereitten kanssa halloween-partyt, ja oli tosi jees nähä vanhoja ja uusia tuttuja. Kaikkien piti siis pukeutua tottakai, ja kiroan mielessäni etten saanu otettua yhtä ainoota kuvaa sielä ollessani. 
Ite olin olevinani rikki mennyt nukke:


En tiiä kumpi on pahempi, pikselimössö vaiko mun jäätö :D

Kuitenki, se mitä nyt tulin tänne kertomaan on mun uusi rakkaus.
OMA TANKO.


Käytiin iskän kanssa viikko sitte hakemassa tää Lahesta, on siis käytetty.
Pakko vaan jakaa vielä että oli mielenkiintonen tää herra keneltä tää tanko ostettii.
Se ajo paikalle mersullaa, kädet täynnä kultasormuksii ja kultanen rolexi rantees.
Se mainosti myös että jos tarvitaan niin sillä ois myydä myös "rekvisiittaa" ja valomainoksia.
Kiva.
:DD

No, pelkkä tanko oli ihan tarpeeks kyllä.
Eilen vihdoin saatiin se sitte pystyyn tähän mun huoneeseen ja pakko sanoo et oon ite aika kikseis.
Toi vaan on aika liukas verrattuna sen salin tankoihin missä käyn tunneilla.
Mut kyl toi vissii vähän on jo parantunu ku siinä on jumppaillu, et eiköhän toikii ala pitämää ku saa sen pinnan sellaseks.

Ja kyl tol ihan suht hyvin jo nytki voi tehä kaikkee :)


Eipä tässä muuta, mä jatkan treenailemista, ja hyvää isänpäivää kaikille! :)

2 kommenttia:

  1. Oi, mäkin haluaisin oman tangon, mutta näyttäisi ehkä hieman härskiltä keskellä olkkaria.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei suinkaan, ihan hyvä sisustuselementtihän se olis! :D ja olkkarissa varmaan olis ihan hyvin tilaakin, mulla toi on silleen että just ja just mahtuu tekemää kaikkea.

      Poista