keskiviikko 7. elokuuta 2013

Psykopatiaa ja korkokenkiä

Viimepäivät on kulunu lähinnä koulun alkua ootellen ja urheillen.
Oon innostunu taas käymää puntilla ja jeeee oon koht ihan bodari.
Oi kyllä.

Eilen sitte kävin taas moikkaamassa vähän ulkomaailmaa kun kävin kaupungilla pyörimässä meijän luokalla olevan aussi-vaihtarin kanssa. Oli kiva nähä pitkästä aikaa, vaik itseäni häiritsi liikaa häneen nähden huono englannintaito. No, ehkä se on tottunu siihin täällä Suomessa :D
Löysin kuitenki taas kaikkea kivaa!


Takki on kirpparilta 9e ja alla oleva paita ihan H&M:stä. Oon ettiny tollast paitaa ja oon nyt onnellinen et vihdoin sattu kohalle. JA SITTE. Nämä kengät.


Kirpparilta nääki löysin, 8e. Tää oli ihan kun jostain tuhkimosta, noissa ei lukenu ees kokoa mut päätin silti kokeilla, ja kun laitoin jalkaan ni ei oo ikinä ollu niin täydellisen kokosia kenkiä. Joten koin velvollisuudekseni ostaa. Mulla ei oo ikinä ollu noin korkeita korkoja (14cm), ja oli hämmentävää kävellä noilla himassa, kun olin yli 170 senttinen noitten kanssa. Okei, en nyt ehkä silti oo mikää hujoppi :D 

Oon nyt viimepäivinä myös tutkinu ihan hirveesti psykopatiaa. Oon alkanu haaveilee et joskus jos musta psykologi tulee, pääsisin tutkimaa psykopatiaa niinku oikeesti. Nyt oon kattonu kaikkia dokumentteja sarjamurhaajista, ja ehkä cooleinta ikinä kun oon kattonu myös monien sarjamurhaajien haastatteluja. Ne kertoo niistä omista murhistaa ihan ku mistä tahansa sunnuntai-iltapäivästä. Sick. 
Oon myös alkanu lukee dr. Robert Haren kirjaa Ilman omaatuntoa, joka kertoo just psykopatiasta. 
Ja btw, yks sadasta ihmisestä on psykopaatti. (kaikki ei siis oo murhaajii :D)
Kuin monta sä tunnet?

4 kommenttia:

  1. Ihana toi paita ja jakku! Ja kengät kans :)

    VastaaPoista
  2. ihan täydelliset noi korkkarit! vitsi tää sun blogis on kyl ihana<3 tykästyin tähän heti ku tänne tulin! :)

    fashionsituation.blogspot.com <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos!<3 kiva kuulla että tykkäät :)

      Poista