torstai 11. heinäkuuta 2013

nimet on perseestä btw

Hiljaiseloa on ollu nyt jonkin aikaa, kun ei oo oikeen tapahtunut mitään mistä kertoa.
Töitä oon tehny ja siihin se melkeimpä jääki.
Viime lauantaina käväsin Helsingissä, mut sieltäkää ei oo oikeen kuvia. Löysin kuitenki Quireboysin ja Honeymoon Suiten vinyylit, ja olin onnellinen.

Tänään sitte oli pitkästä aikaa jotain spessuu menoo ku käytii porukoitten kaa Tykkimäel kuuntelees J. Karjalaista. Oli ihan jees vaikken nyt mikää fani ookkaa, kävi vaan harmittamaa ku oisin halunnu kuulla Kolme Cowboyta, mut ne ei soittanu sitä. Yhy.

laatu :D


Tän näkösenä mä sielä pyörin, oon ihan in love ton takin kans, mut ikävä kyllä se in mulla vaa lainassa =( Oli kuitenki kiva päästä taas pitkästä aikaa kuuntelemaa livemusaa, tuli heti taas hinku johonki isommalle keikalle.

Oon ollu tänää ehtivä tyttö, ku töiden jälkee ja ennen tonne lähtöö kerkesin siivota koko kämpän ja käydä kurkkaamassa systerin uutta kania. Rakastuin siihin ihan heti, ku se oli niin pieni  ja sulonen. Siskolla on ennestäänki kani (oon siitä kai selittänykki), mut tää uus tulokas vaan jotenki hellyytti niin paljo enemmän, että melkein teki mieli viedä se mukanani.

tuitui<3

Tässä nyt tää mitä jäin illalla kaipaamaan, ihan oli buutsitki jalassa tätä varten mut ei sitte :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti