sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

Kirpparilöytöjä

Mulla on ollut aika kiva viikonloppu, vaikka siitä alunperin odotinki vähän erilaista.
Oon tosin nukkunu ihan liian vähän, ja ehkä sen takia nytkin on pää ihan törkeen kipee.
No, ei se haittaa, hihi, aurinko paistaa ja on kesä! =)

Lauantai-aamuna herättiin aikaseen äitin kanssa torikirppikselle. Ne alkaa jo seittemältä, ja kaikki paras menee aina tosi nopeesti. Tosi harvoin on tullut käytyä noilla, vaikka sieltä aina löytyy halvalla kaikkea kivaa. Niin löyty tälläkin kertaa!


Culture Clubin Kissing to be clever ja Brucen Born in the U.S.A. vinyylit molemmat makso 2e ja sitte Rolling Stonesin Black and blue C-kasetti 1,50e. Kiva saada taas vähän erilaista kuunneltavaa. 
Näiden lisäksi löysin koulua varten aivan ihanan salkun! On kuulemma 80-luvulla ostettu just lukiolaukuksi, ja maksoi 3e niin eihän sitä voinu jättää sinne =)


Ton kasarisalkun innottamana äiti sitte lahjotti mulle kotona vielä oman korurasiansa, jonka on saanu mummoltaa joskus 80-luvun alussa. Tuli kyllä hyvään käyttöön, kun mun korut on aina vaan ollu yhessä kasassa miten sattuu :D


Huomenna alkais taas työviikko, kaks mulla on vielä jäljellä. Oon nyt ihan innostunu, että voisin lähteä johonkin äkkilähtölomalle kun työt päättyy ja ennen ku koulut taas alkaa.
Mulla on niin hinku johonki ulkomaille, ja äkkilähöllä viikko jossain tyylii Kreikassa maksais n. 300e lento ja hotelli. Mun pitäis vaan saada joku mun mukaan, joku sellanen että porukat päästäis. Ne jotenki jo sano et jos omasta palkastani maksaisin ni mikäs siinä kuhan ois joku mukana.
Oisko ees parasta!
No, saahan sitä haaveilla, olis vaan niin kivaa ja mä niin rakastan matkusteluu.

4 kommenttia:

  1. Brucen kasaripeppu <3 Ah! :D

    VastaaPoista
  2. Kirpparit on parhaita! Vaikkei Kouvolassa olekaan mitään kovin hyviä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Tosiaan noi lauantai aamujen torikirppikset on oikeastaan ainoita mistä täällä tekee todellisia löytöjä!

      Poista