tiistai 18. kesäkuuta 2013

Lomailuja

Hei taas pitkästä aikaa! Ihanaa oon näköjään saanut uusia lukijoitakin =)
Tosiaan viime viikonlopun vietin Nurmijärvellä Heidin luona ja oli taas kerran tosi kivaa!
Otettiin kuvia ja hypittiin trampalla, oon niin kaivannu sitä. Tunsin itteni ihan pikkulapseks ku olin ihan innoissani hyppimisestä =D

Ja lisää lastenleikkejä

Voi kun tunnen taas itteni lyhyeks =D
Nyt alkuviikosta oon ottanu taas rennommin, kuunnellu musaa, lukenu ja soittanu bassoo. Kävin myös eilen puistojumpassa (how rock is that!) ja sato aivan törkeesti koko sen ajan. Oon niin kaivannu kesäsateita<3 Oon myös skeittaillu paljon, ja tässä sitä nyt ollaa side polvessa, no pikkuvikoja. Elämä alkaa vihdoinki tuntumaa kesältä!

Oon kuunnellu tätä biisiä nyt ihan hirmusti. Inspiroiduin kuuntelemaa Firehousee yhen ihmisen johdosta ja oon nyt aivan rakastunu tähän kappaleesee:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti