maanantai 24. kesäkuuta 2013

Juhannuksesta ja muusta

Apua kohta menny jo koko kesäkuu ja alkaa työt!!
Olipas optimistinen alotus. Mut kesä on jatkunut ihan hyvin, oon tehny jo vaikka mitä. Oon päässy pitkäst aikaa alottaa treenaamisen taas, oon skeitannu, oon uinu järvissä, oon alkanu maalaamaa ja löyäny uusii bändejä.

Juhannusta vietin perheen kanssa Turussa. Lähettiin torstaina porukoiden kanssa Turkuun systerille, ja sieltä lähdettiin Viking Gracella käymään Tukholmassa, mut ei siis menty maihin asti. Oli ihan kiva päästä pitkästä aikaa risteilemää, syömää hyvin ja tanssimaa. Ja sielä oli sellanen hyvä bändi soittamas ja ne soitti kaikkii 70-luvun klassikoit ja olin ihan innoissani. Olin varmaa laivan ainut. Muut lähti tanssimaa vasta ku tuli DJ lavalle ja tiiätte kyl millasta musaa. Sääli.

Tän näkösenä lähin torstaina
Kannella vähän tuuli
Löysin ainoostaan yhen kuvan itestäni laivalla, ja sehän on juu hyvin onnistunut. 
Laivalta tultuamme lähettiin Naantalii kattomaa juhannuskokkoa. Oli se ihan hieno pakko myöntää, mut oli ihan tuskaa kun oli koko päivän kävelly niin mennä jonnekki kuuseen ja oottaa yöhön että näkee ison nuotion. Mun 1-vuotias kummityttöki oli silloin illalla pirteempi ku minä.


Turusta sitte kotiuduttii lauantaina ja maanantaina lähin Helsinkii näkemään Heidejä. Siis Heidiä ja Heidiä. Hankalaa. Mentiin Espan lavalle kattomaan Guild of Passionin keikkaa ja oli jees. En ollu aikasemmin nähny niitä livenä ja tykkäsin kyllä. 

Täst ei kuvat taas parane :D

Tosiaan nähtiin myös muita ihmisiä siinä ja oli oikein kivaa, onnistunu päivä :)

Heidii<3 :)

Nyt taas pari päivää rauhallista Kouvola-elämää kunnes Heidi päräyttää tänne torstaina. Saa nähä mitä siitä tulee, mut ihanaa kun on kesä ja lämmin ja voi nähä kaikkia ihmisiä paljo helpommin ku muulloin :) 

Bad English on yks niistä bändeistä joita oon nyt alkanu kuuntelee enemmänki, hihi tykkään näist vaa tosi paljo ku niil on hirveesti kaikkii balladei ja tällänen romantikko ku oon. Täs nyt kuitenki vähä vauhikkaampaa kun on niin kesänen :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti